tisdag 24 november 2009

Svininfluensa

Har legat sjuk sen torsdag eftermiddag på grund av vaccinationen. Idag är det första dagen som jag har orkat ta hand om barnen som vanligt. Jäklar vilka biverkningar, det tog 2 timmar sen kom biverkningarna. Jag har astma och kan ju säga att mina lungor var då inte roliga, usch vad det gjorde ont i dem. Huvudet trodde jag skulle sprängas i flera dagar, kräkas i bilen är ju inte så mysigt det heller :(, som tur är finns det plastpåsar. Är det nån annan som har fått riktigt jobbiga biverkningar?

Så här har det inte blivit gjort någonting över huvudtaget, så nu måste jag sätta fart med skolarbetet som jag inte har orkat gjort.

Ha en trevlig kväll!!!!!
Kram

4 kommentarer:

  1. Usch, så tar man vaccin för att slippa bli sjuk, tyvärr har jag hört fler med dessa biverkningar så än har jag inte tagit sprutan

    SvaraRadera
  2. åh, vad hemskt att höra, jag klarade sprutan utan biverkningar. Så du hade nog mycket otur, med din biverkningar.
    Tack för en mysig blogg!
    Titta gärna in på min webshop om du har lust!
    www.ruuthie.e-butik.se

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillade mitt kakfat! Själv fick jag en del olika biverkningar men som tur inte så allvarliga. Värst var nog armen som värkte konstant de första dagarna. Men förhoppningsvis är det milda biverkningar mot om man blir sjuk. :)

    SvaraRadera
  4. Hej, Hoppas att du har blivit bättre.
    Ha det gott!!

    SvaraRadera