fredag 13 november 2009

Digital scrapbooking


Hej på er!!
Måste bara ta en pause i mitt skrivande på min C-uppsats om utomhuspedagogik. Känner att huvudvärk är på ingång =( Tänkte att jag skulle lära mig lite om digital scrapbooking, tycker det verkar väldigt roligt. Tyvärr är jag inte den bästa på att förstå mig på datorer, men man får väl räkna med att det tar lite tid att lära sig. Är det någon som har bra tips på sidor på nätet där man kan få sig en bra vägledning, gärna på svenska då =)Det finns lite artiklar i tidningen scrapbooking, men skulle vilja läsa flera.
Annars håller jag på att göra en dörrskylt till min systerdotter som ska döpas på söndag. Tänkte även hinna virka lite kanelbullar och ev lite andra kakor som hon ska få i doppresent. virkbeskrivning till bullarna hittar ni hos Fröken Elsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar