torsdag 2 april 2009

Med tungan rätt i mun...

Fick ett sånt roligt kort på min yngste son Alvin. Han tycker om att busa och göra grimaser med mamma. Det är bra att alltid ha kamran nära, för ibland kommer det stunder som man vill ta till vara på. Eftersom jag har scrappat i några år lär man sig att kameran är ovärderlig, den måste bara med överralt ifall det dyker upp något roligt.

Idag har jag pluggat lite naturligtvis, men jag har även hunnit med å virka lite, men så såg jag att det hade blivit lite fel och då tröttnade jag, får ta det när barnen sover ikväll!
Här skiner solen och det är varm och skönt, visserligen blåser det lite också men det gör ingenting så länge som solen bara skiner. Hoppas verkligen att det inte blir något mer snöfall, den tiden är förbi!

6 kommentarer:

  1. Åh vad han är söt :-)
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  2. Gullig bild :)

    Hur har det gått med svamparna?

    SvaraRadera
  3. Så gullig :) Han ser riktigt busig ut, hihi.

    SvaraRadera
  4. Tack!Han är riktigt busig och bestämd!

    SvaraRadera
  5. Hej!! Är det "lillrasmus"??? Vad busig han ser ut att vara... =) Kram

    SvaraRadera
  6. Ja har ju inte sett Alvin heller... Är tänkt att jag ska börja i E-skog igen den 3:e aug, men om jag fick bestämma skulle man haft dubbla föräldradar!! =) Vilken härlig blogg du har... skulle oxå vilja ha tålamod och skicklighet att greja som du!!!! Kraaaam

    SvaraRadera