fredag 27 februari 2009

Inget pyssel..


Idag har det inte blivit något pyssel alls. Har suttit med studier, har skrivit en föreställningskarta om "Hur kan jag som pedagog på bästa sätt bidra till barns språkliga och matematiska utveckling" Det känns skönt att vara ute i god tid innan inlämning. Alla talar om matte är en bra bok som ingår i kurslitteraturen
Skulle vilja virka på min sjal med ögonen börjar strejka. Det har varit en hård dag idag med studier och pulkarace som idrottsföreningen hade ordnat i vår slalombacke. Barnen sover......jäsp, och det gör jag snart också! Det är en ny dag imorgon, då kanske jag kan umgås med min sjal!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Läser du i sthlm på lhs? Jag gör det i vanliga fall, har två terminer kvar efter min mammaledighet med vår trea Milo :) Kul med en till "ung" trebarnsmamma, det kryllar inte av oss direkt :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst känns det tråkigt när man inte hinner med pyssel...
    Jag känner mig sprickfärdig av inspiration till Scrappandet. Jag har läst på halva kvällen och nu har jag plockat fram lite grejer men klockan säger att det är dags att sova nu, vilket dilemma. Och imorgon väntar böckerna igen.

    Det skulle vara toppen med lite utstansade grejer men vi kan ju vänta till nästa månad när mitt köpstopp är slut så att du kan få lite för papper, porto och besvär.

    Sov så gott
    Kram/veronica

    SvaraRadera