måndag 6 juli 2009

award


Denna award har jag fått av häxan sytant, tack så jättemycket! Ska fundera på vem jag ska ge den vidare till. Det är svårt eftersom det finns så många otroligt bra bloggare som man tycker om! Jag har ett beställningskort som måste göra, ett bröllopskort, lägger ut det när det blir färdigt.
Jag är så otroligt sugen på en tatuering, skulle vilja ha en tribal i svanken och ett portträtt av mina barn, men då måste jag hitta nån som är väldigt duktig på portträtt. Det skulle va katastrof om den inte blev bra, det är inget man bara kan ta bort sådär inte. Har ni några tatueringar? vad har ni för motiv? Tycker det är så sexigt med killar som har tatueringar, men sambon vill ingen ha :( men det är en smaksak, så jag ska inte tvinga på honom nån om han inte vill ha!

1 kommentar:

  1. Jag ska tatuera mina barns namn nånstams nångång har jag tänkt :) Har en ros på axeln som jag gjorde när jag var 17...
    Du har väl inte missat min tävling föressten? :)

    SvaraRadera